QUALITY KEY GRUP S.R.L., cu sediul în Bucureşti, Strada Turturelelor, nr. 48, sector 3, adresa de corespondență: Bucureşti, Strada Turturelelor, nr. 48, Sector 3, Cod Postal 030882, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/172/2010, CUI: RO 26381138, începând cu 10 ianuarie 2014, denumit mai departe „QUALITY KEY GRUP” vă răsplătește eforturile și fidelitatea prin puncte pe care le puteți acumula în contul dvs. Kualita.

Pentru a putea deveni membru Kualita, trebuie să descărcați aplicația Kualita din Google Play și să vă creați un cont.

Prin utilizarea aplicatiei, consimtiti sa va insusiti si sa respectati termenii prezentului regulament, termenii si conditiile Kualita, precum si toate regulile / politicile referitoare la efectivitatea aplicatiei, incluzand, fara limitare, orice reguli sau prevederi de utilizare specificate in interiorul aplicatiei.

Orice persoana fizică, în vârstă de peste 14 ani, poate fi deținătoarea unui cont Kualita. Dacă aveți sub 14 ani, sunteți obligat să obțineți acordul părinților sau tutorilor în drept, care citesc și sunt de acord cu Termenii și condițiile Kualita.

Fidelitate Kualita. In cazul în care se vor organiza tombole, posesorii de conturi Kualita cu vârste sub 18 ani nu pot participa.

Contul poate fi utilizat numai de către titularul acestuia; acest cont nu este transmisibil. În scopul asigurării securității persoanei care acumulează puncte și va dori la un moment dat revendicarea premiilor aferente, la crearea unui cont Kualita, utilizatorul își alege o parolă și este invitat să-și confirme adresa de email înregistrată. Utilizatorul nu are dreptul de a comunica datele sale de autentificare unei terțe părți, asumându-și întreaga responsabilitate chiar și în cazul în care, din neglijență, aceste informații au putut fi găsite de alte persoane.

Kualita își răsplătește utilizatorii care trimit chestionare sau invitații „Invită un prieten” către alți potențiali utilizatori, completate în mod corect, în aplicația Kualita, prin acordarea de puncte corespunzătoare fiecărei sarcini efectuate. Punctele nu pot fi schimbate în bani.

Pentru fiecare sarcină efectuată cu respectarea tuturor conditiilor prezentului regulament / termenilor si conditiilor Kualita, utilizatorul va primi punctele comunicate în toate paginile care afișează aceste sarcini (pagina „Știri”, „Produse”, „Servicii”, „Magazine” ) și confirmate după fiecare încărcare de chestionar sau invitație „Invită un prieten”. Punctele acumulate pot fi vizualizate atât în sumarul afișat în meniu, cât și în paginile de raportare „Dashboard”, „ Clasament” și „Balanță” ale aplicației mobile. Fiecare sarcină poate fi  recompensată diferit, atât între sarcini, cât și în timp – aceeași sarcină putând suferi oricând modificări de punctaj de la data activării până la data expirării acesteia.

Punctele acumulate regulamentar pot fi folosite pentru revendicarea premiilor disponibile pe stoc în magazinul virtual de premii, la care se ajunge din aplicația mobilă Kualita, accesând pagina „Revendicare”, adăugând cantitatea dorită din premiile disponibile, adăugând și/sau selectând o adresă de livrare prin curier și confirmând livrarea acestor premii.  Premiile existente pe stoc în magazinul virtual pot fi adăugate în „coș” atât timp cât punctele acumulate sunt suficiente pentru revendicarea lor.  Prin confirmarea livrării premiilor, utilizatorul își asumă (a) scăderea punctajului total acumulat până la acel moment cu valoarea punctelor premiilor solicitate, (b) acuratețea adresei de livrare prin curier, (c) comunicarea către curierul partener Kualita a tuturor datelor personale comunicate de către utilizator și necesare unei livrări (d) recepția premiilor de la curierul partener Kualita. Nerespectarea acestor conditii atrage dreptul, iar nu obligatia, QUALITY KEY GRUP de a revoca dreptul de revendicare a premiilor. In orice caz, lipsa de diligenta a utilizatorului atrage in mod automat revocarea dreptului de revendicare a premiilor. QUALITY KEY GRUP poate reveni in orice moment asupra deciziei de revocare, urmand ca toate costurile de livrare / alte asemenea sa fie suportate de utilizator. Punctele se acumulează în mod continuu pe durata existenței aplicației Kualita în piețele de aplicații mobile, putând fi scăzute doar dacă utilizatorul alege să achiziționeze premii în schimbul acelor puncte.

În cazul în care aplicația Kualita se va retrage din „piețele” aplicațiilor mobile, QUALITY KEY GRUP  este responsabil să aducă la cunoștința tuturor utilizatorilor faptul că aplicația este retrasă, precum și perioada de revendicare premii. Utilizatorii care nu reușesc să revendice premii în schimbul punctelor acumulate, vor pierde aceste puncte, fără nici un drept ulterior de revendicare.

Cu Contul Kualita, fiecare chestionar sau invitație făcută, reprezintă o parte din viitoarele tale premii.

Cele mai importante condiții pentru acumularea de puncte și pentru a beneficia de avantajele Contului tău Kualita sunt:

  1. Să fii în magazinul în care declari că ești. Componenta GPS ne ajută să te localizăm în acel magazin. În plus, în chestionare, pot exista întrebări de control sau parole pe magazin pe care le poți cunoaște doar dacă ai completat chestionarul în respectivul magazin.
  2. Să parcurgi tutorialele educative existente, care te învață ce să urmărești, unde să urmărești și cum trebuie să fie anumite lucruri în anumite magazine.
  3. Să completezi cu acuratețe și veridicitate răspunsurile la întrebările din chestionare, sau emailurile prietenilor din „Invită un prieten”. În chestionare, dar și în interpretarea statistică a răspunsurilor există funcții de verificare a veridicității completării acestora. Aceste funcții sunt completate de echipe partenere care verifică magazinele și produsele care au fost vizitate și completate diferit de punctele de control.

În cazul în care rezultă că un chestionar a fost completat în mod fraudulos (din afara locației declarate, cu răspunsuri necorespunzătoare realității,etc), punctele vor fi retrase și o notificare va fi trimisă utilizatorului în cauză, din partea Kualita. La 3 notificări de completări frauduloase, utilizatorul va fi blocat și nu va mai putea acumula alte puncte pe viitor.

La înregistrarea Contului Kualita, nu vă revine un anumit punctaj în mod automat. Utilizatorul este interesat să completeze datele de profil în mod corect, pentru a putea beneficia de avantajele contului Kualita.

În contul Kualita se pot acumula puncte în schimbul completării regulamentare a chestionarelor disponibile în aplicație. O anumită activitate poate avea o frecvență maxim admisă (o dată pe minut, o dată pe oră, o dată pe săptămână etc). Odată atinsă frecvența maximă de completare, activitatea este blocată și nu mai poate fi accesată până când se reactivează după trecerea perioadei corespunzătoare. O activitate poate fi îndeplinită doar din interiorul magazinului în care se află utilizatorul, la momentul completării activității. Nu sunt regulamentare chestionarele completate în afara magazinelor indicate în chestionar la momentul completării sau în afara programului sau de vzitare.

S.C. QUALITY KEY GRUP S.R.L. acceptă reclamații legate de soldul punctelor acumulate, accesând formularul de contact din aplicație, sau pagina kualita.ro secțiunea Contact. S.C. QUALITY KEY GRUP S.R.L. va face toate eforturile să remedieze orice probleme semnalate, care să respecte condițiile impuse în prezentul regulament.

Dacă vei opta pentru primirea de notificări din partea aplicației Kualita, vei fi la curent cu ultimele știri despre cele mai recente activități disponibile în aplicație pentru acumulare de puncte, despre ultimele premii introduse în aplicație, etc.

S.C. QUALITY KEY GRUP S.R.L. își rezerva dreptul de a supraveghea modul de funcționare al acestui program și de a-l modifica, înștiințând însă utilizatorii, cu 2 zile anterior modificării, (a) prin email, (b) prin notificare în aplicație (dacă opțiunea de notificări este acceptată), (c) în forumul Kualita http://kualita.ro/forum, (d) încărcând noul regulament http://kualita.ro/regulament.

Utilizatorii aplicației Kualita sunt de acord cu prevederile prezentului regulament și consimt ca datele cu caracter personal furnizate să intre în baza de date a QUALITY KEY GRUP S.R.L. și să fie utilizate/prelucrate în scopuri de marketing, corespondență și evidențe statistice. Datele pot fi folosite numai de către S.C. QUALITY KEY GRUP S.R.L. și de către partenerii contractuali ai acesteia.

Ne puteti ajuta sa ne asiguram ca informatiile cu caracter personal sunt exacte, complete si actualizate daca ne contactati la contact@kualita.ro. Pentru alte informatii cu caracter personal depunem eforturi cu buna credinta pentru a va asigura accesul, astfel incat sa ne puteti solicita corectarea datelor, in cazul in care acestea sunt inexacte, sau stergerea datelor, in cazul in care nu ar trebui sa le retinem, in temeiul legii sau pentru scopuri comerciale legitime. Putem refuza prelucrarea solicitarilor care sunt repetitive in mod nerezonabil, care necesita un efort tehnic disproportionat, care pun in pericol viata privata a altor persoane, care sunt extrem de nepractice sau pentru care nu se cere accesul in alt fel prin legislatia locala.

QUALITY KEY GRUP prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu Legea 677/2001, in calitate de operator date personale sub notificarea cu nr. 28237, transmisa la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Datele cu caracter personal colectate nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care QUALITY KEY GRUP trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare. Dumneavoastra aveti, conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul de opozitie (art.15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art.17) si dreptul de a va adresa justitiei (art.18).

Date de contact:

Adresă poștală: S.C. QUALITY KEY GRUP S.R.L.: Bucureşti, Str. Turturelelor, nr. 48, Sector 3.

Email: contact@kualita.ro